Biežāk Uzdotie Jautājumi

Šeit atradīsi atbildes uz jautājumiem, kurus mums visbiežāk ir uzdevuši jaunie klienti par video apsveikuma pasūtīšanas kārtību un norēķināšanos, Sveikt.lv platformas tehnisko darbību un citiem saistītiem jautājumiem.

1. Kas ir Sveikt.lv?

Sveikt.lv ir izklaides platforma, kas ļauj uzdāvināt personalizētu video sveicienu no iemīļotas personības, sportista, aktiera, mūziķa, vai kāda cita sabiedrībā zināma cilvēka.

2. Kur var atrast personību sarakstu?

Lai apskatītu visas pašlaik Sveikt.lv reģistrētās un pieejamās personības, dodieties uz sadaļu Personību Grupas. Saraksts regulāri tiek papildināts ar jaunām personībām, ar kurām veidojam sadarbību. Ja nu tomēr savu iemīļoto personību nevari atrast – atsūtiet ziņu mums uz info@sveikt.lv un raudzīsim, ko varam līdzēt.

3. Kā var pasūtīt video sveicienu?

Mūsu platformā video sveicienu iespējams pasūtīt pavisam vienkārši: izvēlies personību, no kuras vēlies saņemt video sveicienu; aizpildi pieteikuma formu un veic apmaksu; visbeidzot saņem personalizētu video, ar ko pārsteigt saņēmēju.

4. Kā notiek pasūtījuma apmaksa?

Pašlaik norēķināties ir iespējams ar jebkur derīgu maksājumu karti. Jau drīzumā ieviesīsim arī iespēju veikt apmaksu ar PayPal un bankas pārskaitījumu.

5. Vai veikto pasūtījumu ir iespējams atcelt?

Pasūtījumu ir iespējams atcelt vienas dienas laikā pēc pieteikuma izveidošanas, kamēr personība nav apstiprinājusi pasūtījumu.

6. Cik garu video sveicienu iespējams pasūtīt?

Parasti video sveiciens ir vidēji 20-30 sekundes garš, bet ir iespējams pasūtīt arī garākus video sveicienus.

7. Cik ilgā laikā tiek izveidots pasūtītais video sveiciens?

Video sveiciens parasti tiek sagatavots 3-5 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, ja personība to ir apstiprinājusi. Tāpat ir pieejams arī ātrais pasūtījums, kad video sveiciens tiek sagatavots 24 stundu laikā.

8. Vai video var lejupielādēt un saglabāt savā telefonā?

Jā, protams – saņemto video sveicienu ir iespējams lejupielādēt un saglabāt savā ierīcē. To var izdarīt, noklikšķinot uz lejupielādes pogas video sveiciena lapā vai arī saites saņemtajā e-pastā. Video sveiciens parasti tiek sagatavots MP4 formātā.

9. Vai veikt pasūtījumu var tikai reģistrēti lietotāji?

Jā, pašlaik pasūtījumu veikt var tikai reģistrēti Sveikt.lv lietotāji.

10. Kā var reģistrēties Sveikt.lv platformā?

Mūsu platformā ir iespējams reģistrēties gan ar e-pastu, gan arī arī ar Apple, Draugiem.lv, Facebook.com vai Google servisu. Ja izvēlies reģistrēties ar e-pastu, tad ir jāievada vēlamais lietotājvārds un e-pasts un jāspiež poga ‘Reģistrēties’. Pēc tam uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīta apstiprinājuma saite, uz kuru nospiežot, konts tiks apstiprināts un izveidota arī parole.

11. Kā dzēst savu profilu no Sveikt.lv platformas?

Ja vēlies dzēst savu lietotāja kontu no Sveikt.lv platformas, dodies uz Mans Profils un izvēlieties ‘Dzēst profilu’. Atceries, ka izdzēstu kontu vairs nevar atjaunot. Visi profila dati tiks dzēsti. Dati, kas ir saistīti ar citiem profiliem un aktivitātēm tiks anonimizēti un netiks saglabāti Sveikt.lv datubāzē. Tomēr Sveikt.lv neatbild par video apsveikumu kopijām, kuras var būt izvietotas citās vietnēs. 

12. Vai saņēmējam ir iespējams dalīties ar savu video sveicienu?

Jā, ar personības radīto sveicienus var dalīties dažādos sociālajos tīklos, tādējādi iedvesmojot un iepriecinot arī citus.

13. Kā es varu pārliecināties par video kvalitāti?

Video sveicieni tiek sagatavoti, izmantojot personības viedierīces vai kameras, līdz ar to video kvalitāti nodrošina personība. 

14. Pie kā man vērsties, ja man ir sūdzība par izpildīto pasūtījumu?

Ar visiem jautājumiem un pretenzijām par saņemto pasūtījumu ir jāvēršas pie Sveikt.lv administrācijas, sazinoties pa e-pastu info@sveikt.lv vai pa tālr. +371 28954686.

alt

Ja neatradi atbildi uz sev interesējošu jautājumu, tad sazinies ar mums pa e-pastu info@sveikt.lv vai pa tālr. +371 28486276.

alt
alt

Vai esi gatavs iepriecināt citus un pievienoties Sveikt.lv platformā?

Cilvēcisks un personīgs sveiciens iepriecina vairāk nekā parasta dāvana!